Volg Karperwereld Online op: facebook  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.     HOME   |   CARPBOARD |   NIEUWSBRIEF   |   CONTACT   |   ADVERTEREN   |  TEAM KWO |  KARPERMERKEN  | KARPER-ABC  | KARPER VIDEO'S

'Meet & Greet' met Mark Hofman op de HS Outdoor Fair  
02-09-2014  Komend weekend is het weer tijd voor de Hengelsport Outdoor Fair te Maurik. Mark Hofman is beide dagen aanwezig en in deze update lezen we een kort interviewtje met deze gedreven visser.
Cygnet 20/20 Range - Win als eerste exclusief bij KWO  
02-09-2014  Cygnet lanceert de nieuwe 20/20 range. Super licht van gewicht en super vet om te zien... En bij KWO kun je als eerste een setje winnen!
KWO BOULEVARD  
31-08-2014  Deze week o.a. een dode 43 kg karper uit het Oosten, Team RoRo neemt Margadant Junior mee naar France (en vangen bakken), Nash Benelux nieuws, NL'se 40er voor Stijn, nazomerse vangsten en meer!
Rebelcell present op de HS-Outdoor Fair   
02-09-2014  Het Nederlandse bedrijf Rebelcell is ook dit jaar aanwezig op de HS-Outdoor Fair! Vorig jaar introduceerden ze hun revolutionaire Lithium accu voor de hengelsport en deze is nu extra voordelig geprijsd!
Pionieren 2014 Movie: Rick Habermehl & Ronald Ermes On Tour  
30-08-2014  Ze zijn terug: Ronald en Rick! Na de 'regen van veertigers' van vorig jaar zijn ze wederom vol overgave in een Frans avontuur gedoken. Check hun nieuwe avontuur en geniet van de 'foto dump'.
Pro Line - Smaak van de maand September: Fish & Garlic  
01-09-2014  De nazomer komt er aan, de karpers gaan langzaam aan voedsel denken en een allround boilie als de Fish & Garlic zullen ze zeker niet laten liggen! Pro Line legt uit waarom (en win een aaspakket).

Het is momenteel 03-09-2014 01:45

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15-09-2010 16:49 

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer
Hallo iedereen ben pas nieuw op dit forum ben al meer dan 15 karpvisser en zou een vraag willen stellen .
Ik ben op zoek naar nieuwe wateren in belgie om te bevissen laat alles maar horen waar er mooie plassen meren en kanalen zijn .
Zelf vis ik op een paar kanalen en meren ook op een paar vijvers .
Maar ben op zoek naar nieuwe plaatsen waar ik is kan beginnen maakt niet uit waar laat maar horen .
En laat zeker iets weten als jullie vijvers of meren kennen waar het nacht vissen nog niet verboden is want das mijn grootste probleem de meeste vijvers en meren waar ik vis mag het niet meer ken er nog enkele waar het wel mag maar daar is de vis kapot gevist door de vele vissers en mensen die de karper niet met respect behandelen .
Dus laat maar horen die vijvers en meren ( kanalen ken ik de mesten wel en nacht vissen is er toegestaan dat ik weet )
Al vast bedankt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15-09-2010 16:50 
Ruilen? Jij begint.

BerichtGeplaatst: 15-09-2010 19:28 

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer
Albertkanaal, Kempisch kanaal, De Maas/La Meuse ....

Profiel  

script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]