Karpervitamines – Jaaroverzicht – Willem Kwinten

2018 is ten einde en wat was het een bewogen jaar! Vooral filmmaker Willem Kwinten heeft niet stil gezeten want met 22 updates is hij hofleverancier van KWO te noemen (voor zowel het 'openbare' KWO als de Community)! De meest indrukwekkende updates van zijn hand waren de maandelijkse videoblogs 'Karpervitamines'.

Het was een mooi jaar!

Nu we na 12 maanden aan het einde zijn gekomen van deze leerzame en vermakelijke reeks updates blikt Willem terug op zijn intensieve jaar als karpervisser en dit doet hij door een aantal leerpunten voor de 4 seizoenen met jullie te delen en misschien wel zijn meest indrukwekkende video OOIT! Lees snel dit artikel en ga ook meer karper vangen in 2019!

Karpervitames - De Terugblik op 2018

Willem aan het woord: Ruim 4,5 uur, dat was de lengte van onderstaande video toen ik er aan begon. Ik had namelijk alle in '18 geproduceerde content achter elkaar gezet met als doel: een super compacte flashback te maken van de afgelopen 12 maanden. Na 4 dagen zwoegen is deze carpfishing compilation het resultaat. Sit back and enjoy the ride want ik heb tientallen sessies in 17 minuten gepropt ;-)

Het jaar in woord (en stiekem toch nog wat beelden)  ;-)

Nu ik terugkijk lijkt 2018 voorbij gevlogen. Het is bizar hoeveel ik jullie wil vertellen in dit artikel dus ik zal proberen om het kort te houden door eerst een aantal noemenswaardige FACTS op te sommen. In 2018 ving ik samen met mijn vismaten meer dan 300 karpers in Nederland, Frankrijk, Duitsland, België, Slovenië en Hongarije. Van al deze karpers waren er 65 in de winter! 176 karpers komen in de Karpervitamines 2018 video op de kant.

Wat een jaar was 2018!

Zonder twijfel mijn beste jaar ooit!

Zoals gezegd heb ik in 2018 iedere maand een Karpervitamines update gemaakt. Ik weet nog goed hoe Pilaar in december 2017 me voor gek verklaarde, want een maandelijkse update, dat was volgens hem vrijwel onmogelijk! Hier zag ik een uitdaging in en in januari 2018 ben ik snoeihard uit de startblokken geknald. In de eerste drie karpervitamines updates zaten al maar liefst 65 karpers verwerkt, en dan spreken we over januari, februari en maart! Vervolgens ging ik net zo vlot door met vissen en vangen. Het hele jaar door heb ik fantastische sessies, avonturen en vangsten mogen beleven en hiervoor wil ik al mijn vrienden bedanken die hieraan mee hebben geholpen.

Een van mijn favoriete momenten uit 2018!

Een van mijn favoriete droneshots.

Leermomenten

Door weer een jaar vol gas te hebben gevist op onze geliefde zoetwater biggen heb ik weer enorm veel geleerd. Vooral door het gebruik van een drone en door met nieuwe dingen te experimenteren heb ik veel inzichten opgedaan die ik hieronder met jullie deel.

Hopelijk brengt 2019 net zoveel mooie avonturen!

Le Grande Etang bracht een gigantische uitdaging met zich mee.

Dit was toch wel de meest luxe stek die Kenyon en ik hebben bevist!

Wat een uitzicht!

Ben je al KWO Member? Log dan hieronder in